خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری رزمایش "سلامت" در ۱۳ بقعه متبرکه استان همزمان با عید غدیرخم

حجت الاسلام بخشی پور از برگزار رزمایش سلامت در ۱۳ بقعه متبرکه استان در عید غدیر خبر داد و گفت: این رزمایش با مشارکت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکان، گروه های جهادی و اورژانس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۴۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز (۶ مرداد) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن عیدسعید غدیرخم اظهار داشت: از غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد می‌شود چرا که در این روز رسالت ۱۲۴ هزار پیامبر به ثمر می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه رمز ظهور منجی عالم بشریت در واقعه غدیر نهفته است، گفت: غدیرخم جنبه عقلانی در دین دارد، زیرا معرفی عقل کامل در این واقعه رخ می‌دهد و در این روز بینی شیطان به خاک مالیده شد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت فرارسیدن عیدسعید غدیرخم در ۱۳ بقعه متبرکه استان رزمایش «سلامت» برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش با همکاری و مشارکت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکان، گروه‌های جهادی و اورژانس اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه تاکید کرد: در راستای اجرای این رزمایش خدماتی از جمله ویزیت، تهیه دارو، تست قندخون و چربی خون، معرفی به آزمایشگاه‌ها و سونوگرافی به صورت رایگان از محل موقوفات مرتبط ارائه داده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: امامزادگان باقریه (ع) بیرجند، امامزاده محمد بن اصغر (ع) بشرویه، امامزاده اسماعیل (ع) خضری، امامزاده سلطان ابوالقاسم (ع) خوسف، امامزاده سعدالله بن موسی الکاظم (ع) شاهرخت و امامزاده مصیب مصعبی (ع) سرایان میزبان برگزاری این رزمایش در روز عیدسعید غدیرخم هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: این رزمایش در امامزاده بی بی زینب خاتون (س) سربیشه، امامزاده علی (ع) طبس، امامزادگان سیدمحمد و سید ابراهیم (ع) فردوس، امامزادگان زید بن محمد (ع) قاین و امامزاده سیدالحسین (ع) نهبندان اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام بخشی پور به هدف از اجرای این رزمایش اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط پیش رو در تلاش هستیم تا با اجرای این رزمایش به حفظ سلامت مردم کمک کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها