خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی : 6 پروژه آبرسانی در تفاهم نامه با اعتبار حمایتی بنیاد خیریه ابراهیمی به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شود و تا کنون سه پروژه به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۵۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای مهل آباد نهبندان، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که مجموعه بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی دنبال میکند استفاده از ظرفیت خیران است.
وی افزود: در این راستا با توجه به تفاهماتی که با بنیاد خیریه ابراهیمی در بحث آب شرب برای روستا‌های محروم استان انجام شد، اواخر سال گذشته شاهد آغاز اجرایی شدن عملیات آبرسانی طی این تفاهم نامه بودیم.
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: ۶ پروژه آبرسانی در خراسان جنوبی در تفاهم نامه قرار گرفت که با اعتبار حمایتی بنیاد خیریه ابراهیمی به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شود و تا کنون سه پروژه به اتمام رسیده است.
هنری عنوان کرد: ان شاءالله با برنامه ریزی که انجام شده در شهریور ماه مابقی پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید.
وی اظهار کرد: برای ادامه پروژه‌ها و پروژه‌های جدیدی که احصا شده امیدواریم بتوانیم تفاهم‌های جدیدی در سال ۱۴۰۰ برای روستا‌های محروم در حوزه آب شرب داشته باشیم.
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: پروژه آبرسانی به روستای مهل آباد نهبندان با توجه به اینکه مشکلاتی در حوزه آب شرب بهداشتی داشت و با تانکر آبراسنی سیار میشد با حمایت بنیاد خیریه ابراهیمی در دستور کار قرار گرفت.
هنری افزود: این پروژه با کمک ۲۵۰ میلیون تومان از طرف بنیاد خیریه ابراهیمی و با حمایت مجموعه آبفای استان و مشارکت سازمان بسیج سازندگی در مجموع با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.
وی گفت: بیش از ۸۰ خانوار این روستا از آب شرب بهداشتی و پایدار از طریق شبکه داخلی روستا بهره‌مند خواهند شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها