همزمان با سالروز عملیات مرصاد مراسم یادواره سردار نوروزعلی ایمانی نسب و۳۳ شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۶۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

عملیات مرصاد یا عملیات فروغ جاویدان، نام نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد و میان جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق در اواخر جنگ ایران و عراق، در سال۱۳۶۷ در گرفت.

این عملیات غرور آفرین و درس‌آموز که با فرماندهی و هدایت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شجاعت و ایثار خلبانان غیور هوانیروز و نیروی هوایی در پشتیبانی از رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج مردمی اجرا شد، محاسبات دشمنان را در تحلیل و تفسیر آمادگی، همدلی و انسجام مردم و نیروهای مسلح در مواجهه با هرگونه تهدیدی به هم ریخت.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و سالروز شهادت سردار نوروزعلی ایمانی نسب، مراسم یادواره سردار نوروزعلی ایمانی نسب و۳۳ شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) به همت مجموعه فرهنگی مرصاد، پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، مسجد امام هادی (ع)، پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) و هیئت انصارالحسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرعلی اکبری و مداحی سید علی اصغر تقوی با اجرای گروه سرود مصباح در فضای بیرونی مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها