خبرهای داغ:

جشن دهه ولایت در روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت واقعه شکوهمند غدیر برنامه های متنوع فرهنگی به همت پایگاه بسیج خواهران مومن آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۸۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه ولایت و امامت و اهمیت بزرگداشت عیدالله مسلمانان؛ عیدغدیرخم ویژه برنامه جشن دهه ولایت در پایگاه خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد با اشاره به اهمیت انتقال پیام غدیر به نسل امروز اظهار کرد: مهمترین مسئله این است که واقعیت تاریخی غدیر و هویت اصلی آن را حفظ کنیم و نسل به نسل منتقل شود و یک روایت‌گری درست از غدیر داشته باشیم تا به فراموشی و پنهان کاری زوایای تاریخ سپرده نشود.

وی افزود خداوند در این روز توسط حضرت محمد (ص) حجت را بر مردم تمام کرده و رهبری مسلمانان پس از خود را به دست امام علی (ع) سپرده و به این طریق نشان دادند که پس از ایشان رهبری دینی به عهده امام معصوم است و مردم باید به او احترام گذاشته و از وی اطاعت کنند .

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در ادامه اضافه کرد: عيد غدير‌خم بزرگ‌ترين عيد برای شيعيان جهان اسلام است كه بايد بسیار مورد توجه در جامعه قرار گيرد. با هدف تحقق این مهم پایگاه فاطمه بنت اسد اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن، مداحی و تشریح واقعه غدیر برای شرکت کنندگان در برنامه ها کرده است.

مومن آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بسیج و بسیجیان تلاش شده در این دهه برنامه‌های اثرگذار در سطح پایگاه‌های بسیج انجام شود تا بتوانیم در ترویج فرهنگ غدیر سهمی داشته باشیم.

گفتنی است این برنامه با برگزاری ایستگاه نقاشی برای کودکان با محوریت واقعه غدیر خم همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها