خبرهای داغ:
دفتر رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد که حجت‌الاسلام رئیسی شخصاً با گزینه‌های اولویت‌دار جهت عضویت در کابینه سیزدهم گفتگو کرده و سرانجام نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۱۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، دفتر رئیس جمهور منتخب در اطلاعیه‌ای پیش بینی کرد فهرست اعضای دولت سیزدهم پیش از پایان موعد مقرر قانونی، نهایی شود.

در این اطلاعیه آمده است: در ادامه فرآیند انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم، فعالیت کارگروه‌های تخصصی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این کارگروه‌ها پس از انجام بررسی‌های دقیق و ارزیابی کارشناسی توانمندی‌های مدیریتی و صلاحیت‌های تخصصی نفرات پیشنهاد شده، ارزیابی برنامه ارائه شده از سوی هریک از افراد، تحقیق از صاحب‌نظران ذیصلاح درباره ایشان و نیز انجام مصاحبه با افراد مد نظر، به زودی لیست نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی را به دفتر رئیس‌جمهور منتخب ارائه خواهند کرد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در همین حال برای تک تک نفرات پیشنهادی در دفتر رئیس جمهور منتخب پرونده‌ای شامل نتیجه بررسی تخصصی کارگروه، نظرات کارشناسان امین به موازات نتیجه کارگروه‌ها و استعلام صلاحیت از نهاد‌های مربوطه تشکیل گردیده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: نتیجه این بررسی‌ها و اطلاعات به صورت مرحله به مرحله در اختیار حجت‌الاسلام رئیسی قرار گرفته و در نهایت رئیس جمهور منتخب پس از مطالعه و بررسی همه جانبه مطالب ارائه شده، شخصاً با گزینه‌های اولویت دار گفتگو کرده و سرانجام نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها