خبرهای داغ:
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه کنار تمام دولت‌ها بوده و به همه دولت‌ها در حد توان کمک کرده است و با توجه به شرایط موجود تعامل سپاه با دولت سیزدهم در عالی‌ترین سطح خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۹۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
سردار علی فدوی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج پیرامون تدابیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت حل مشکلات استان خوزستان و رفع کم‌آبی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌بینی و پیشگیری از شرایط است.

وی با یادآوری اینکه "هم‌اکنون آب سد در استان خوزستان باز شده است" افزود: مسئله خوزستان می‌شد که اصلاً به وجود نیاید و سپاه از لحظات ابتدایی و حتی قبلی‌تر از آن شرایط را پیش‌بینی و پیشگیری کرده بود، در عین حال تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته و طرح‌های بلند‌مدت و کوتاه‌مدت سپاه در این استان در حال اجرا‌ست.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با ابراز امیدواری از بارش‌های پاییزی جهت رفع خشکسالی خاطرنشان کرد: چشم امید داریم که ان‌شاءالله به‌لطف خدا با بارش‌های پاییزی قسمتی از خشکسالی کشور و استان خوزستان برطرف شود.

فدوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی تعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دولت سیزدهم بیان داشت: سپاه پاسداران با توجه به وظیفه ذاتی خود با همه دولت‌ها تعامل بسیار نزدیکی دارد و قطعاً به‌میزانی که مجموعه دستگاه‌های دولتی از سپاه کمک بخواهند تعامل ما بیشتر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها