خبرهای داغ:

به همت بسیجیان پایگاه حضرت رقیه (س) یک پدر زندانی به آغوش خانواده بازگشت

گروه جهادی پایگاه حضرت رقیه (س) با پرداخت بدهی یک پدر زندانی خانواده ای را پر از مهر پدر کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۱۴
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به همت گروه جهادی بسیجیان پایگاه جضرت رقیه (س) پدری که به علت بدهکاری در زندان بود، از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت. 

خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) در خصوص این اقدام خیرخواهانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هرکسی نخواهد کرد.

وی افزود: همزمان با دهه ولایت و امامت به میمنت عید غدیر خم بهترین سند جاودانه بیعت، زبیاترین جلوه معرض ولایت با اقدامی خیرخواهانه خواهران پایگاه حضرت رقیه (س) با همت مسئول گروه جهادی و یاری خیران شیرینی و طعم خوش زندگی را برای یک خانواده آرزو کردند و درعید ولایت گرمی حضور پدری که به علت بدهی در زندان بسر می برد را در آغوش خانواده فراهم کردند.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) ادامه داد: این پدر به علت بدهی به مبلغ 50 میلیون ریال در زندان بود، به همت خیران بسیجی و با پرداخت 50 میلیون ریال در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، آزاد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در راستای کمک های مومنانه این پایگاه اقداماتی چون تهیه و توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر، نذر نان، پرداخت قرض بدهکاران، تهیه سیسمونی و دیگر کمک های همدلانه را داشته است، گفت: همزمان با عیدالله مسلمین اقدام به آزادسازی یک پدر با پرداخت بدهی او کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها