خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین
سرگرد بابایی گفت: به همت خیرین و بسیجیان شهرستان قزوین بیش از ۱۳ هزار پرس اطعام علوی در روز عید غدیر طبخ و توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

سرگرد سید علی بابایی جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: یکی از سنت های حسنه و بسیار مؤکد در چنین ایامی اطعام دادن است به خصوص در شرایط کنونی که به جهت مسایل اقتصادی و نیز شیوع کرونا بسیاری از خانواده های محروم و کم بضاعت در مضیقه شدید مالی قرار دارند.

وی افزود: گروههای جهادی پایگاه های بسیج شهرستان قزوین در دوران شیوع کرونا و حتی پیش از آن با همیاری مردم و خیرین عزیز از این قبیل فعالیت ها داشته و به خصوص بعد از کرونا در کنار تهیه و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف، اقدام به طبخ و توزیع غذا در میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند قزوینی نموده است.

وی همچنین گفت: در آستانه عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم و در راستای فرامین مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۵۰۰ لسته معیشتی به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان توسط خیرین و بسیجیان شهرستان اجرا گردید و ان شاء الله این قبیل اقدامات مورد قبول و رضای خدای متعال و حضرات معصومین(ع) و به خصوص امیرالمؤمنین(ع) قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها