خبرهای داغ:
سرهنگ افروزی گفت: رزمندگان تیپ ۸۲ قزوین و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، بیش از ۷هزار پرس اطعام علوی آماده توزیع در مناطق عملیاتی شمال‌غرب کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۵۰
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در ایام دهه ولایت و امامت، برنامه های متنوع هنری و فرهنگی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ و جمعی از پیشکسوتان و سرداران قزوینی در حال اجراست.

وی گفت: در کنار تمام برنامه های اجرا شده با توجه به اهمیت جایگاه غدیر در جامعه اسلامی و نیز سفارش به اطعام غدیر، بیش از ۷ هزار پرس اطعام غدیر تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس طبخ و در مناطق مرزی عملیاتی و روستاهای اهل تسنن و مرزنشین توزیع می شود.

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: همچنین با توجه به دهه ولایت برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله اجرای گروه سرود و تئاتر و گروه های نمایشی توسط هنرمندان حوزه هنری استان قزوین و سازمان بسیج هنرمندان اجرا شده و بخشی نیز در حال اجراست.

سرهنگ افروزی در ادامه اضافه کرد: غدیر، بزرگترین عید اسلام و شیعه می باشد که باید از این فرصت برای تلطیف قلوب مسلمین استفاده حداکثری نمود. لذا در همین راستا به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مردم یاری و محرومیت زدایی تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در مناطق مرزی عملیاتی و روستاهای اهل تسنن و مرزنشین اقدامات جهادی مختلفی را اجرا کرده اند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها