خبرهای داغ:
حبیبی گفت: مردم از خرید بیش از نیاز پرهیز کنند چرا که هیچ گونه کمبودی دراین خصوص وجود ندارد و طی دو تا سه روز آینده روند توزیع مرغ در استان کاملا عادی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۶۸
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین در جلسه ای که به منظور تامین نیاز مرغ مصرفی در استان در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد تنظیم بازار استان قزوین نسبت به سایر استان های در تامین و توزیع مرغ بسیار مطلوب و اثر گذار بود.

وی گفت: گزارش ها نشان داده که جوجه ریزی توسط مرغداری های در سطح استان افزایش داشته و در تامین مرغ در هفته ها و ماه های آینده مشکلی وجود ندارد

حبیبی در ادامه بیان کرد: طبق اخبار و آمار، نهاده های دامی و طیور به اندازه کافی وارد کشور شده است و در همین راستا هماهنگی های لازم و درخصوص توزیع نهاده ها در استان صورت گرفته است.

معاون استاندار با تاکید بر همکاری اتحادیه مرغداران و تعاونی ها افزود: در تامین مصرف روزانه مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و نظارت ها به صورت مستمر انجام خواهد شد که در توزیع مرغ اخلالی وجود نداشته باشد.

حبیبی اضافه کرد: مرغ مورد نیاز بصورت روزانه رصد می شود و هیچ گونه کمبودی درخصوص تامین نیاز استان وجود ندارد. کشتار روزانه بیش از نیاز استان بوده که البته نیازمند نظارت وکنترل بیشتر و جدی تر دستگاه های متولی است.

وی افزود: مردم از خرید بیش از نیاز پرهیز کنند چرا که هیچ گونه کمبودی دراین خصوص وجود ندارد و طی دو تا سه روز آینده روند کاملا عادی خواهد شد و انشاالله شاهد هیچ گونه صفی در بازار نخواهیم بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه یادآور شد: مقرر شده که روزانه حداقل ۱۲۰ تن کشتار انجام شود که ۸۰ تن آن در بازار توزیع و ۴۰ تن نیز در بین تعاونیهای مصرف ادارات و فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود. روزانه توزیع مرغ منجمد به جهت کاهش قیمت درسطح بازار نیز عرضه می شود.

حبیبی در پایان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص تامین مرغ در استان مشکل حل خواهد شد و فضای بهتری در هفته آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها