خبرهای داغ:
مددخانی گفت: با کمک رزمندگان، خیرین، جهادگران و فعالین فرهنگی، در سه نقطه شهرستان قزوین ۶ هزار پرس طعام علوی طبخ و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۸۹
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

حجت مددخانی مسوول هیئت رزمندگان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به فعالیت آشپزخانه هیئت رزمندگان در در ایام امامت و ولایت بیان کرد: با عنایت امیرالمومنین و ائمه و کمک خیرین هم شهری، از یک هفته پیش مقدمات طبخ و توزیع ۵ هزار پرس طعام علوی پیش بینی شد که پس از طبخ در شب و روز عید غدیر توزیع شود.

وی گفت: امروز در روز غدیر در سه نقطه شهرک‌ ناصرآباد، اقبالیه و شهر قزوین آشپزخانه هیئت رزمندگان و موکب احباب الرضا(ع) که موکب خدمات رسان در ایام اربعین می باشد، برپا شد.

مسئول هیئت رزمندگان استان قزوین اظهار کرد: با فعالیت این سه آشپزخانه، ۶ هزار پرس اطعام علوی طبخ و در حال توزیع بین مناطق مختلف شهر قزوین، اقبالیه و ناصر آباد می باشد و عمدتا در محله های محروم توزیع می شود.

مددخانی گفت: این اقدام بزرگ نتیجه تلاش خیرین شهر قروین، خیرین و جهادگران شهرک ناصراباد، فعالین فرهنگی اقبالیه است که کمک های مالی و معنوی آنها موجب شد تا پیش بینی ما که ۵ هزار پرس اطعام علوی بود به ۶ هزار پرس افزایش یابد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها