تدریس جهادی بسیجیان در مناطق محروم در شرایط کرونایی+تصاویر

گروه جهادی شهید محمد حسین علم الهدی به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ۴ اراک، با توجه به نیازهای علمی دانش آموزان، در حال برگزاری کلاسهای تقویتی برای محصلین پایه متوسطه دوره اول است.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۳۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کرونا; دشمن سلامتی بشر علاوه بر تهدید جسم و جان سوغاتی از جنس تحریم و محرومیت به همراه خود آورده است; تحریم‌هایی که فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را محدود و آنها را با آسیب‌های جدی مواجه کرده است. یک نمونه بارز این محدودیتها، تعطیلی مدارس است. اما نمی شود دست روی دست گذاشت و شاهد جولان دادن این ویروس منحوس بود.

ملت شریف ایران از همان آغاز شیوع کرونا با کمک جبهه های بسیج مردمی، جلوه های ماندگاری را در جهان به ثبت رساند و اینبار هم به جهانیان ثابت کرد که همواره در برابر دشمنانش قدرتند ظاهر می شود، خواه دشمنش از نوع ابرقدرت باشد، خواه از نوع میکروسکوپی.

در بحث مدارس نیز گرچه با تمهیداتی آموزش‌های مجازی بلافاصله جایگزین کلاس‌های درس مدارس شد، اما هیچ چیز کلاسهای حضوری نمی شود.

در همین راستا گروه جهادی شهید محمد حسین علم الهدی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ۴ اراک، با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۲اراک، معلمین و دانشجویان و با توجه به نیازها و تقاضای دانش آموزان، کلاس های تقویتی را برای محصلین پایه متوسطه دوره اول برنامه‌ریزی کرده که این کلاسها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات