خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری پانزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگ

کبودراهنگ - فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری پانزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی در عید سعید غدیر خم در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

برگزاری پانزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: پانزدهمین مرحله کمک‌های مومنانه شهرستان کبودراهنگ در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهرستان با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد بسته‌های توزیع شده در این رزمایش افزود: بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با تقدیر از همت مردم نیک‌اندیش، خیرین و بسیجیان جهادگر در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه اضافه کرد: بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد و 250 میلیون تومان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم بیش ‌از ۲۰ هزار پرس غذای گرم در سطح روستاهای شهرستان توسط پایگاه‌های بسیج و هئیت رزمندگان اسلام از محل کمک‌های مردمی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار