خبرهای داغ:

مرز‌های خوزستان مانع ورود ۴۵۶ ناقل ویروس کرونا به کشور

با پایش دقیق تردد افراد در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان، از ورود ۴۵۶ ناقل ویروس کرونا به کشور جلوگیری شده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۹۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه طولانی شدن زمان شیوع ویروس سبب خستگی مفرط کادر درمان و فرسودگی زیرساخت‌های بهداشت و درمان شده است تاکید کرد: واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و قرنطینه برای کمک به عبور از این شرایط بحرانی بسیار مورد نیاز است. مرز‌های خوزستان مانع ورود ۴۵۶ ناقل ویروس کرونا به کشور


دکتر علی خدادادی با اشاره به آمار‌های مرگ و میر و ابتلاء به کرونا در کشور، افزود: برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون ضروری است جمعیت هلال احمر نیز در این زمینه نقش آفرینی کند که این جمعیت با افزایش مراکز تزریق واکسن، همکاری‌های خود با دانشگاه علوم پزشکی را تداوم بخشیده و مثل همیشه در کنار مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان درباره عملکرد آزمایشگاه‌های پی سی آر فعال در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه هم اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مهم این آزمایشگاه‌ها در روند کنترل نسبی کروناویروس، پایش مناسب تردد کنندگان بوده است که از ابتدای سال تا کنون، ۴۵۶ ناقل ویروس کرونا شناسایی شده و از ورود آن‌ها به کشور جلوگیری و یا به مراکز قرنطینه منتقل شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها