مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

واقعه غدیر بیانگر بقای رسالت، امامت و ولایت/اسلام با ولایت علی (ع) کامل شد

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی گفت : اسلام با ولایت علی (ع) کامل شده و عید غدیر خم روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی است.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۳۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام ماشاءالله عبدی ضمن تبریک فرا رسیدن عید بزرگ غدیر در جمع بسیجیان پایگاه های زینبیه ۲ و ۳ حوزه کوثر۲ خاطر نشان کرد غدیر عید عدالت و رهبری است روز تجلی خورشید ولایت است ؛ اهمیت این روز به دلیل اثبات ولایت و امامت و حادثه ای که در این روز اتفاق افتاده که به واسطه آن ، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی و رضایت پروردگار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در تاریخ اسلام دو حادثه مهم و بزرگ خود نمایی می کند: نخستین حادثه نزول وحی برقلب پاک پیامبر اسلام بود که رسالت پیامبر (ص) را در پی داشت و دومین حادثه غدیر بود که امامت را به وجود آورد ودر حقیقت ادامه رسالت بود که این روز به اندازه ی روز بعثت پیامبر اعظم (ص) اهمیت دارد .

وی اظهار کرد: مقام امامت مقام خاصی هست که در میان پیامبران به حضرت ابراهیم (ع) و حضرت محمد (ص) رسیده است که پیامبر خاتم (ص) در رسیدن به مقام امامت از حضرت ابراهیم (ع) پیشی گرفته است.

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: ولایتی که در غدیر است به معنای حکومت است نه معنای مقام معنوی مساله ، مساله حکومت و سیاست است خدای تبارک و تعالی این حکومت و این سیاست را امرکرد که پیامبر اسلام به حضرت امیر واگذارکند.

وی ادامه داد: غدیر روز انتقال رسالت نبوت به امامت ، روز معرفی وصی بر مردم و روز تجلی خورشید ولایت و روز نجات خلایق است ؛ این واقعه بیانگر بقای رسالت و امامت و ولایت است.

حجت الاسلام عبدی ؛به مهمترین وظیفه و نقش مردم در دفاع از ولایت فقیه اشاره کرد و افزود پیروی از ولایت فقیه به عنوان یک پیمان و تعهد عمومی مهمترین وظیفه ای است که مردم در برابر حاکم اسلامی برعهده دارند و در این میان اطاعت از ولی امر مسلمین عامل اتحاد و تضمین پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود و این امر باعث استحکام و تداوم پایه های حکومت اسلامی در جهان خواهد شد.

انتهای پیام / 

ارسال نظرات