خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرک مدرس ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
محمدرضایی گفت: برگزاری جشن بزرگ ولایت، طبخ و توزیع ۳ هزار اطعام علوی، برپایی کارناوال خودروئی به همت بسیجیان، خیرین و نهادهای دولتی شهرک خوزنین اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۵۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، روح الله محمدرضائی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرک خوزنین سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در جشن عید سعید غدیر خم، فلسفه مهدویت را ثمره عید غدیر خم دانست و گفت: پیوند ریشه ای و عمیق غدیر خم با مهدویت ناگسستنی است و مهدویت ادامه مسیر امامت و ثمره غدیر است.

وی افزود: حادثه غدیر، بهترین درس زندگی همه انسانها برای تمرین ولایت مداری و ولایت پذیری است و اگر رنگ و بوی ولایت در زندگی انسان کم رنگ باشد، باید در اندیشه های فکری خود در خصوص ولایت تجدید نظر و این موضوع را تقویت کند.

محمدرضائی، به فضائل روز عید غدیر خم اشاره کرد و تأکید کرد: ائمه اطهار در خصوص فضائل روز عید غدیر احادیث فراوانی بیان کرده اند، از جمله امام صادق (ع) می فرماید: « اگر مردم فضیلت این روز را به حقیقتش درک کنند، ملائکه نه فقط در روز عید غدیر بلکه در طول سال هر روز ده مرتبه با آنها مصافحه می کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرک خوزنین، اطعام در روز غدیر را همانند اطعام همه انبیاء دانست و تصریح کرد: هر کار خیر و نیکوی، ثوابی دارد اما انجام کار خیر و نیکو در روز عید غدیر خم، ثواب هشتاد ماه عبادت را دارد، از این رو اطعام مومنین در روز عید غدیر همانند اطعام همه انبیاء است.

محمدرضائی در پایان سخنان خود به ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت پرداخت و خاطر نشان کرد: برگزاری جشن بزرگ ولایت، طبخ و توزیع ۳ هزار اطعام علوی، برپایی کارناوال خودروئی و گروه سرود از ویژه برنامه های حوزه مقاومت بسیج خوزنین بود که توانستیم با همت بسیجیان، خیرین و نهادهای دولتی شهرک خوزنین را غدیری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها