خبرهای داغ:
حجت الاسلام مجیدی گفت: با همکاری و مشارکت خیرین و از محل نیات واقفین خیراندیش موقوفات شهرستان قزوین و به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، بالغ بر ۱۲ هزار پرس اطعام علوی تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۷۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با همکاری و مشارکت خیرین و از محل نیات واقفین خیراندیش موقوفات شهرستان قزوین و به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین، بالغ بر ۱۲ هزار پرس اطعام علوی تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به محل توزیع اطعام علوی گفت: در ابتدای امر برآن بودیم تا ۸ هزار پرس اطعام غدیر در دهستان های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی با ۷۲ روستا طبخ و توزیع نماییم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: با عنایت امیرالمومنین(ع) و به مدد و تلاش همه بانیان، بالغ بر ۱۲ پرس اطعام علوی با هزینه ای بالغ بر ۶۳۰ میلیون ریال
طبخ و توزیع شد.

وی افزود: اطعام علوی در روز عید سعید غدیر در دهستان زوارک الموت شرقی شامل ۶ هزار پرس، در دهستان چوقور طارم سفلی ۴ هزار پرس و در دهستان دستجرد الموت غربی ۲ هزار پرس توزیع شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها