خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه همزمان با دهه ولایت از ذبح گوسفند، اطعام غدیر و ویژه برنامه های متنوع در محله اسلامی کریم اهل بیت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۷۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، همزمان با دهه ولایت و روز عید غدیر ویژه برنامه های متنوع و ماندگاری به همت بسیجیان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آن جا که زنده نگه داشتن واقعه غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همگان در این عید بزرگ در راستای بیان فضائل و مناقب این روز بزرگ و شأن و مقام والای امیرالمومنین علی (ع) تلاش کنیم، برنامه های متنوعی در محله اسلامی کریم اهل بیت برپا شد.

وی افزود: با هدف بزرگداشت دهه ولایت و امامت و همزمان با عید قربان دو گوسفند به ارزش بیش از 70 میلیون ریال به همت بسیجیان و خیرین در این محله ذبح و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: آذین بندی پایگاه ها، خیابان های محله، برگزاری حلقات صالحین با محوریت غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی به همت بسيجيان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) همراه با برگزاری جشن عید غدیر با همکاری پایگاه خواهران آسیه و مسجد امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کرم الدین و مداحی ابراهیم شریعتی، نورافشانی، پذیرایی از کاروان خودرویی در روز عید و توزیع اطعام در روز عید از دیگر برنامه های دهه ولایت در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها