خبرهای داغ:

واقعه غدیر را برای کودکان ماندگار سازید

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: با دادن هدایای ویژه در روز عید غدیر به کودکان و توضیح دادن برای آن¬ها در مورد عظمت این عید می توان غدیر را در ذهنشان ماندگار کرد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۱۲
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جشن بزرگداشت دهه امامت و ولایت به همت بسیجیان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر در این جمغ ضمن بزرگداشت دهه کرامت و ولایت اظهار کرد: آنچه از روایات اهل بیت (ع) برداشت می شود این است که مناسبتی به اهمیت و عظمت مناسبت غدیر وجود ندارد، لذا غدیر را باید بزرگ بدانیم و باشکوه برگزار کنیم.

وی افزود: غدیر بزرگترین عید مسلمانان است و بزرگداشت این روز و دهه ولایت (از عید قربان تا عید غدیر) با تلاش همه مردم با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی ضروری است.

امام جمعه شهرستان سرخه ادامه داد: ماهیت این واقعه تاریخ اسلام باید به خوبی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بهتر و بیشتر تبیین شود و ضروری است این اتفاق تاریخ ساز همواره از طریق مختلف به ویژه رسانه‌های جمعی، فضای مجازی برای مردم و نسل امروز بیان و تشریح شود.

فاطمی بصیر اذعان داشت: یکی از خاطره ­سازترین اتفاقات دوران کودکی، هدیه ­های جذابی است که به بچه ­ها داده می­ شود. با دادن هدایای ویژه در روز عید غدیر به بچه ­ها و توضیح دادن برای آن­ها در مورد عظمت این عید، می­توان خاطرات زیبایی برای بچه­ ها ایجاد کرد که برای همیشه در ذهن آن­ها باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها