خبرهای داغ:

طبخ و توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم در لالی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی از طبخ ۴۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر خم توسط حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی این سپاه و توزیع آن بین ایتام و نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۱۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
گوروی، بابیان اینکه عید غدیر، عید ولایت، هدایت و تمسک به ریسمان محکم الهی است، اظهار کرد: در این عید سعید که روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر مسلمانان است؛ توصیه به تمسک عملی به سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت بهترین عیدانه‌ای است که می‌توان به هر شیعه معتقدی داد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی سیره عملی امام علی (ع) را سرمشق نیکوکاران و خیران دانست و افزود: اطعام نیازمندان و به ویژه رسیدگی به ایتام از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان است و بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به عنوان نهادی حمایتی که برخواسته از معارف اهل‌بیت است، طرح‌های زیادی برای ترویج و تسهیل در اطعام نیازمندان و اکرام ایتام دارد.
وی اطعام نیازمندان در روز عید غدیر را فریضه‌ای توصیه‌شده از طرف ائمه اطهار عنوان کرد و یادآور شد: در این طرح ۴۰۰ پرس غذای گرم توسط گروه جهادی حوزه شهری شهید رجایی سپاه لالی طبخ و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج بین ایتام و نیازمندان توزیع گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار