خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

قاچاق ۴۰ هزار لیترنفت سفید در همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۰ هزار لیتر نفت سفید فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۰۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
قاچاق ۴۰ هزار لیترنفت سفید در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به دو دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بودند، مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته ۴۰ هزار لیتر نفت سفید فاقد مجوز از این کامیون‌ها کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش سوخت کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*کشف سیگار‌های قاچاق در همدان

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان روز گذشته پس از هماهنگی‌های لازم اقدام به کنترل محور‌های مواصلاتی خروجی و منتهی به سایر استان‌های همجوارکردند.

سردار امیری ادامه داد: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک می‌شوند که پس از متوقف کردن آن، راننده بارنامه‌ای را با عنوان بار قند ارائه می‌کند که در بررسی اسناد ارائه شده، متوجه پاسخ‌های ضد و نقیض و اضطراب راننده شده که در بازدید از بار کامیون موفق به کشف انبوهی از کارتن‌های حاوی کالا‌های دخانی خارجی قاچاق می‌شوند.

وی بیان داشت: در تخلیه بار کامیون ۶ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف و در این راستا دو نفر دستگیر که پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل و تحت رسیدگی است.

*کشف تعداد ۳۷۵ ثوب البسه خارجی قاچاق در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان نیز گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودرو مشکوک می‌شوند.

سرهنگ مجتبی محمدی افزود: با هماهنگی مقام قضایی خودروی مذکور توقیف و بعد از بازرسی و تخلیه کالا‌های داخل آن تعداد ۳۷۵ ثوب البسه خارجی قاچاق با ارزش ۴۰۰ میلیون ریال را کشف که در این خصوص یک نفر دستگیر شد و پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار