خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۲ تن آرد بدون مجوز توزیع قانونی از یک دستگاه کامیونت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۸۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کشف بیش از ۲ تن آرد بدون مجوز در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای شناسایی و مبارزه قاطعانه با افراد سودجویی که مبادرت به حمل و توزیع ارزاق عمومی مردم بدون هر گونه مجوز قانونی می‌کنند، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر با تلاش اطلاعاتی دقیق از وجود یک محموله غیرقانونی در یک دستگاه خاور در داخل یک گاراژ مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی از این خودرو، تعداد ۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی در مجموع ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد بدون مجوز قانونی که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با این طیف افراد سود جو که مبادرت به حمل، توزیع و احتکار ارزاق عمومی و مورد نیاز شهروندان می‌کنند، در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی قرار دارد.

*کشف چوب جنگلی قاچاق در ملایر

وی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران پاسگاه جوزان شهرستان ملایر حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز قانونی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی گفت: برخورد قاطعانه پلیس با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان‌های اجرایی قرار دارد.

*دستگیری باند سارقان منزل در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان ملایر، ماموریان کلانتری ۱۲ ایمن شهرستان در صحنه حاضر شده و ضمن بررسی‌های دقیق و کارشناسی شده و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، سارق یا سارقان را تحت تعقیب قانونی قرار دادند.

وی افزود: با تلاش اطلاعاتی شبانه روزی ماموران، مخفیگاه سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی تعداد ۵  نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سلگی بیان کرد: این سارقان با شناسایی و زیر نظر گرفتن منازل خالی از سکنه، بدون قفل و حفاظ ضد سرقت الکترونیکی فعال، اقدام به سرقت می‌کردند که در همین ارتباط برخی اقلام مسروقه شامل چرخ خیاطی، شیرآلات، ظروف مسی عتیقه، دستگاه اتو بخار و ۲ تخته فرش دستبافت ۶ متری کشف و به مالباختگان تحویل و هر ۵ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که در بررسی صورت گرفته ارزش اموال مسروقه توسط این باند ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: همکاری مجدانه دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در این یگان موجب شناسایی و متلاشی شدن اعضای این باند شد.

*دستگیری سارقان باغ گردو و کشف ۳ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: به دنبال وقوع سرقت از محصولات باغی کشاورزان و باغداران در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ با گشت زنی در نقاط از پیش مشخص شده، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط ماموران این یگان، سارقان به تعداد ۳ فقره سرقت به ارزش ریالی ۱۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سلگی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ منعکس کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات