گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) با همکاری بنیاد علوی به مناسبت عید غدیر، در قالب پویش یک وعده با علی(ع) اقدام به تهیه و پخت بیش از ۱۲۵۰۰ پرس غذای گرم در بخش دلوار نمودند
کد خبر: ۹۳۶۱۴۷۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) با همکاری بنیاد علوی به مناسبت عید غدیر، در قالب پویش یک وعده با علی(ع) اقدام به تهیه و پخت بیش از ۱۲۵۰۰ پرس غذای گرم در بخش دلوار نمودند.

جمشیدی مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع)  اشاره داشت:به منظور بزرگداشت این عید بزرگ با ارج نهادن به حدیثی از امام صادق (ع) اقدام به رنگین کردن سفره ایتام و نیازمندان در این روز با توزیع بیش از ۱۲۵۰۰ پرس غذای گرم شد، تا علاوه بر احیای سنت عقد اخوت و برادری با همراهی و تکاپوی مردمی بتوانیم مبلغین مؤثری در گرامیداشت این عید بزرگ باشیم.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) ادامه داد: پویش یک وعده با علی (ع) با کمک و همراهی ظرفیت‌های مردمی، خیرین، هیئت‌های مذهبی، و مسئولین و بنیاد غدیر بخش دلوار ، در همه محلات بخش دلوار انجام و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمام مراحل پخت اطعام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

جمشیدی گفت : احیای فرهنگ و گرامیداشت واقعه غدیر، بصیرت‌افزایی و انسجام بخشی به فعالیت‌ فرهنگی و مذهبی است. در تلاشیم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم زمینه معرفتی و بصیرتی غدیر را در میان مردم منطقه احیا کنیم. و در جهت رفع مشکلات مردم گام های محکمی برداریم.

در پایان از حمایت های بنیاد علوی، در این طرح #پویش یک وعده با علی (ع)# از گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) حمایت نمودند، کمال تشکر و قدردانی داریم.

گزارش تصویری :

 

 
پایان/
ارسال نظرات
پر بیننده ها