فرمانده سپاه ناحیه کهنوج از راه‌اندازی سومین مرکز تجمیعی واکسن کرونا با تلاش بسیج، سپاه و مرکز بهداشت با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سپاه ناحیه کهنوج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۲۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، سرهنگ محمد برجی در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به افتتاح مرکز واکسیناسیون ، اظهار داشت: سومین مرکز تجمیعی واکسن با تلاش بسیج، سپاه و مرکز بهداشت راه اندازی شد.

وی افزود: ظرفیت بسیج و سپاه ظرفیت نظام و انقلاب است و در مقاطع مختلف آماده کمک و مساعدت به تمامی دستگاه‌های کشور است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دامنه گسترش بیماری کرونا شدت پیدا کرده و موارد تلفات رو به افزایش است، ضرورت داشت تزریق واکسن و ایمن‌سازی مردم سرعت بیشتری پیدا کند و بتوانیم از گسترش بیشتر بیماری جلوگیری کنیم.

امیری مدیر مرکز بهداشت کهنوج نیز در این مراسم افزود: در شهرستان کهنوج سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهری و نه مرکز واکسیناسیون روستایی در حال خدمت رسانی و انجام واکسیناسیون به جامعه هدف هستند.

سرهنگ ساویس مسئول بهداری سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه با افتتاح این مرکز هفت مرکز تجمیعی توسط سپاه ثارالله در اقصی نقاط استان راه اندازی شده است، افزود: با توجه به پیک‌ پنجم کرونا و روند افزایشی مبتلایان در استان مقدمات راه اندازی بیمارستان صحرایی در استان فراهم شده است و با تصمیم مسئولان امر آماده راه اندازی بیمارستان صحرایی هستیم.

ارسال نظرات