خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور امروز در خراسان جنوبی ۲۷ مدرسه برکت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۵۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، موسوی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی در آئین بهره افتتاح ۲۷ مدرسه برکت در خراسان جنوبی و بهره برداری از این مدارس که به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان با ۱۵۰ مدرسه دیگر در کشور برگزار شد، گفت: مدرسه یک کلاسه روستای نصرآباد با ظرفیت ۲۵ دانش آموز امروز به نمایندگی از ۲۷ مدرسه برکت در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

موسوی افزود: این ۲۷ مدرسه برکت در خراسان جنوبی ۴۸ کلاس دارد و اعتبار ساخت این مدارس بیش از ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

وی گفت: در راستای پروژه‌های مدرسه سازی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی، ۸۵ مدرسه در دستور کار قرار گرفته که ۷۱ مورد تکمیل و ۱۴ پروژه در حال اجرا است.

موسوی افزود: سهم بنیاد برکت برای تامین اعتبار این ۸۵ مدرسه بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۲۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

چاوشان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز گفت: مدرسه برکت در روستای نصرآباد ۵۵ مترمربع زیر بنا دارد و برای ساخت آن ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده که سهم بنیاد برکت ۸۰ میلیون تومان بوده است.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها