خبرهای داغ:

اجرای ۱۲ پروژه بزرگ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شاهرود/۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه شهرداری

شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به تعریف ۱۲ پروژه در شهر با ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه، گفت: شهردار بعدی شاهرود ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
اجرای ۱۲ پروژه بزرگ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شاهرود/۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه شهرداریبه گزارش خبرنگار بسیج، علیرضا حاج محمد علی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در باغ ایرانی، با بیان اینکه در ابتدای ورود به شاهرود از نظر هزینه و درآمد، برآورد کردیم و کار اول را بر درآمد گذاشتیم، گفت: بنده در زمان کرونا و اقتصاد برهم ریخته آمدم و ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه تعریف کردیم.
وی با تاکید بر اینکه دلسوز‌ترین شورای اسلامی شهر شاهرود در دوره پنجم را دیدم که حمایت صددرصدی کرد و مظلوم بود، افزود: نگرانی من در شاهرود رگ‌های بی اخلاقی است که اگر رشد کند، برند شاهرود را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
شهردار شاهرود، دروغ را مساوی با مرگ عنوان کرد و به همه توصیه کرد، تلخی راست‌گویی را به شیرینی دروغ ترجیح دهند.
وی با بیان اینکه در انتخابات خیلی راحت دروغ گفته شد، از فرماندار سابق شاهرود نادر فخری شکر کرد که حمایت بسیاری از شهرداری و پروژه‌های آن کرد.
حاج محمد علی از بچه‌های غیرتمند شهرداری که ۹۰ درصد کار‌ها را انجام دادند تشکر و قدردانی کرد و گفت: بالاترین نیروی سازمان، نیروی انسانی است که ما دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.
اجرای ۱۲ پروژه بزرگ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شاهرود/۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه شهرداریوی با اشاره به اینکه تا زمانی که برای شهر مفید باشم می‌مانم، افزود: هرگاه احساس کنم که ایجاد هزینه می‌کنم و حق الناس است ترجیح می‌دهم شاهرود را ترک کنم و با توجه به اتفاقات رخ داده، الان زمان ترک شهر است.
شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان برای شهردار بعدی سرمایه گذاشتم تا بیاید و استفاده کند، ادامه داد: در پروژه بلوار شهدای منا ما عملاً وارد کار شدیم و توافق را عملیاتی کردیم و مردم لذت بردند کار تمام شده بود.
وی با اشاره بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰، که ۷۰۰ میلیارد تومان بود، گفت:، چون این بودجه دو برابر بودجه در سه سال اخیر بود و طبق قانون نباید باشد، بودجه امسال ۵۱۷ میلیارد تومان مصوب و در هیئت انطباق نیز بازخواست شدیم و دفاع کردیم تا تایید شد.
حاج محمدعلی با اشاره به تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی گفت: این پل با کار کارشناسی دقیق و با رعایت قانون انجام شده است.
وی ادامه داد: با توجه که این پل نیاز به کمیسیون ماده پنج نداشت، اما ما اصرار کردیم و تصویب شد و شورای ترافیک استان نیز احداث این پل مصوب گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار