مسئول نشر آثار و ارزش های مشاركت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: دانشنامه «نقش زنان استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس» با هدف نشان دادن فداکاری‌های زنان استان در حال تدوین می باشد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۷۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

لیلا سپهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، گفت: با توجه به نقش مهم زنان استان آذربایجان غربی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یکی از برنامه های شاخصی که دفتر نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان در دست اجرا دارد انتشار کتاب دانشنامه «نقش زنان استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس» می باشد.

وی با اشاره به روند اجرای این طرح گفت: تا کنون 70 درصد دانشنامه تدوین شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری آن را تکمیل نماییم.

وی سبک زندگی شهدا را حاوی فرهنگ غنی از ایثار،ولایت مداری،گذشت و فداکاری عنوان کرد و افزود: چه بهتر می شد اگر می توانستیم این سبک زندگی را به عنوان مناسب ترین و موفق ترین الگو برای انتخاب سبک زندگی خانواده ها معرفی و ترویج نماییم.

مسئول نشر آثار و ارزش های مشاركت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی تصریح کرد: چراکه متاسفانه امروزه الگوهایی که سر منشا هدایت برای جوانان باشند در جامعه بخوبی معرفی نشده است.

سپهری گفت: اگر به دنبال رشد و بالندگی جامعه هستیم می بایست در خصوص معرفی شهدا و خانواده های آنها که بهترین الگوه و اسوه های ناب و مهمترین پشتوانه های فرهنگی کشور هستند بیشتر تلاش نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات