خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از پخت و توزیع ۳۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری (ع) در روستا‌های شلاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۲۶
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفتگو با خبرنگاربسیج نیوز گفت: این طرح باهمت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری (ع)، خیرین و نیرو‌های جهادی برای پخت غذای گرم برپا شد تا برای اطعام شهروندان انجام شود.

وی اشاره کرد:حفظ شعائر دینی و مناسبت‌های مذهبی و اعیاد بویژه عید غدیر خم یک وظیفه شرعی است و همه باید این اعیاد را پرشور زنده نگه داریم.

ایشان افزود: همان گونه که ایام سوگواری و عزاداری محرم را زنده نگه داشته‌ایم باید عید غدیر خم را هم با شور و شعف بیشتر زنده نگه داریم و جشن ولایت و امامت را به جهانیان معرفی کنیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: شیعه تربیت یافته غدیر است و این واقعه تاریخی موجب شده تا نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و یازده امام معصوم و پاک برای هدایت و روشنگری، تقدیم بشریت شده و روشنگر راه باشد.

ایشان در پایان افزود: هر چند دشمن همه امکانات و نیرو‌های خود را به کار گرفته تا مردم را از ولایت و امامت دور کند، اما باور‌های دینی و عشق و ارادت ملت به ائمه معصومین موجب شده دشمن هیچگاه به این هدف شوم خود نرسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها