خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان:

۳۱ مدیر دستگاه اجرایی در خوزستان تذکر دریافت کردند

حیاتی گفت: به ۳۱ مدیر دستگاه اجرایی در خوزستان که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، تذکر داده شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۲۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با بیان اینکه تاکنون به ۳۱ مدیر دستگاه اجرایی در استان به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی تذکر داده شد، گفت: در زیر مجموعه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان، کمیته ارزیابی بر عملکرد ادارات فعال است که به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و گزارش ارزیابی خود را در خصوص روند اجرای مصوبات و محدودیت‌های کرونایی را ارائه می‌دهد.

او افزود: براساس محدودیت‌های کرونایی، حضور کارکنان در شهر‌های قرمز به صورت یک سوم، در شهر‌های نارنجی یک دوم و در شهر‌های زرد به صورت دو سوم است که روند اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان ارزیابی و نظارت می‌شود.

حیاتی تصریح کرد: تمامی مرز‌های دریایی و زمینی استان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال کنترل است و نیروی انتظامی بر روند ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج خودرو با پلاک بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی نظارت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با اشاره به اینکه چگونگی فعالیت بازار براساس مصوبه اتاق اصناف است، گفت: چگونگی روند اجرای محدودیت‌ها و مصوبات ستاد کرونا کنترل نظارت می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار