سردار شاکرمی:

طرح مهارت آموزی سربازان در حین خدمت با جدیت دنبال می‌شود

فرمانده سپاه استان ایلام گفت:به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال سربازان پس ازاتمام خدمت قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه تشکیل و آموزش مهارت‌های مختلف به سربازان در اوقات فراغت آنان با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۵۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه در اداره فنی و حرفه‌ای شهر ایلام بازدید کرد.

سردار شاکرمی در حاشیه این بازدید گفت: به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال سربازان پس از اتمام خدمت مقدس سربازی؛ قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سطح سپاه امیرالمومنین(ع) تشکیل شده و آموزش مهارت‌های مختلف به سربازان در اوقات فراغت آنان، با استفاده از ظرفیت‌های داخلی سپاه و همچنین استفاده از امکانات ادارات و دستگاه‌های مرتبط با جدیت دنبال می‌شود.

 وی افزود: از آغاز طرح مهارت آموزی سربازان تاکنون به تعداد ۲۳۶۰ نفر از سربازان وظیفه در حوزه فنی و حرفه‌ای آموزش‌هایی از قبیل جوشکاری، مکانیک خودرو، برق ، HSE، تعمیرات سیستم گرمایشی و سرمایشی، در حوزه کشاورزی آموزش‌هایی از قبیل زنبورداری، پرورش قارچ و گیاهان دارویی، پرورش ماهی و... و در حوزه ورزش و جوانان و فناوری آموزش‌هایی از قبیل فیبرنوری، رایانه، کارآفرینی و مربیگری رشته‌های مختلف ورزشی ارایه شده است.

ارسال نظرات