خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج تفکر بسیج گفت: فرار آمریکا از کشورهای منطقه، نتیجه گسترش تفکر بسیج است.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۸۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

فرار آمریکا از کشورهای منطقه نتیجه گسترش تفکر بسیج استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه مشترک فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد، با اشاره به پایان کار دولت دوازدهم اظهار داشت: کمک به دولت منتخب در راستای بهبود شرایط ایران اسلامی وظیفه‌ای همگانی است.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج تفکر بسیج عنوان کرد: فرار آمریکا از کشورهای منطقه، نتیجه گسترش تفکر بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: دشمنان کشور برای انفجار و ناامنی در نقاط مختلف کشور تلاش کردند که تلاش‌های آنها نقش برآب شد و امن‌ترین انتخابات برگزار شد.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید «مهدی ملکی» و ۳۶ نفر از همرزمانش در عملیات مرصاد گفت: رزمندگان تویسرکان در قالب گردان قاسم‌بن الحسن(ع) نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در پیروزی عملیات مرصاد و شکست مفتضحانه دشمن داشتند.

سردار مجیدی با اشاره به دستگیری ۲۷۰ نفر از عوامل دشمن که هدف ناامن‌سازی انتخابات را دنبال می‌کردند، ادامه داد: راهبرد آمریکا برای بهره‌وری از انتخابات ریاست جمهوری به نفع خود، با مشارکت پررنگ مردم با وجود شرایط سخت کرونا و اقتصاد در پای صندوق‌های رای و انتخاب یک نیروی انقلابی، شکست خورد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سه ساله سرهنگ مرتضی سیاهوشی، سرهنگ کامران کریمی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان معرفی شد.

همچنین از زحمات حجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی  نیز تقدیر و حجت‌الاسلام علی دانیالی به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات