احداث آزادراه خرم‌آباد- بروجرد با صرف ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار

معاون آزادراه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از صرف ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث آزادراه خرم‌آباد- بروجرد به طول ۶۷ کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۹۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بابک لارتی  امروز دوشنبه در آئین افتتاح آزادراه خرم آباد- بروجرد با بیان اینکه آزاد راه خرم آباد- بروجرد بخشی از آزاد راه خرم آباد- اراک و کریدور شمال به جنوب است؛ گفت: طول مسیر آزادراه خرم آباد- بروجرد ۶۷ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه قطعات دو، سه و چهار آزاد راه خرم آباد- اراک در مسیر خرم آباد- بروجرد احداث شده است، افزود: احداث این مسیر در تسهیل تردد و ترانزیت کالا و مسافر، کیفیت تردد، کاهش زمان سفر و ایمنی بیشتر سفر مؤثر است.

معاون آزادراه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با تاکید بر اینکه طراحی آزاد راه خرم آباد- بروجرد از سال ۹۲ شروع شد، افزود: برای اجرای آن دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و به روز، پنج هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

لارتی با اشاره فعالیت دو هزار نفر در این پروژه گفت: این پروژه می‌توانست یک تا یک سال و نیم پیش افتتاح شود که به دلایلی صورت نگرفت و باید تلاش بیشتری در این رابطه صورت می‌گرفت و از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

ارسال نظرات