خبرهای داغ:
بهار-فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در مجموع به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در دهه امامت و ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۶۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در صالح‌آبادمریم طلایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: در دهه امامت و ولایت از سوی حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور در نماز پرشکوه جمعه، برگزاری محافل انسی با قرآن کریم، برگزاری سلسله نشست‌های غدیرشناسی و ولایت و امامت در فضای حقیقی و مجازی و برگزاری مراسمات مولودی خوانی از جمه این برنامه‌ها بود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد عنوان کرد: دیدار و تجلیل از سادات، انتشار محتوا‌های مرتبط با آداب عید غدیر و غدیر شناسی در فضای مجازی و ایجاد پویش رسانه‌ای، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در مجموع به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی جذب کمک‌های نقدی برای کمک به نیازمندان در مجموع به ارزش ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، طبخ و توزیع یک هزار پرس غذای گرم، پخت و توزیع آش، تهیه کمک جهیزیه برای یک زوج نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و اهداء جوایز به نفرات برتر را از برنامه‌های این حوزه برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات