خبرهای داغ:
بهار-مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۱۰ بسته معیشتی و سه رأس گوسفند و پنج کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به خانواده‌های نیازمند و ۱۳ کمک جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

اهدای ۱۳ کمک جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند توسط پایگاه حضرت خدیجه (س) بهارمنیژه قاسملو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت به خبر داد و اظهار کرد: با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم بزرگ‌ترین عید شیعیان، خواهران بسیجی شهرک فرهنگیان پایگاه حضرت خدیجه(س) برنامه‌های ویژه‌ای برگزار کردند.

وی افزود: عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است و باید با گرامیداشت این روز فرهنگ علوی را در بین جوامع گسترش دهیم.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار ابراز داشت: در همین راستا نمایشگاهی با غرفه‌های حجاب، کتاب کودک، روانشناسی، شهدا، فرهنگی و عرضه محصولات خانگی و داخلی به همت بسیجیان در پارک شهرک فرهنگیان بهار برپا شد و به مدت سه روز پذیرای بازدید عموم مردم بود.

وی عنوان کرد: در راستای دستگیری از نیازمند، الهام گرفتن از یاری و دستگیری امام علی (ع) از نیازمندان نیز ۱۱۰ بسته معیشتی و سه رأس گوسفند و پنج کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس برای نیازمندان و ۱۳ کمک جهیزیه در دهه امامت و ولایت به زوج‌های جوان در راستای ازدواج آسان اهدا شد.

قاسملو گفت: همزمان با عید غدیر به مدت دو روز جشن خانوادگی غدیر همراه با برنامه‌های متنوع و شاد، توزیع بسته‌های فرهنگی متناسب با عید غدیر و رزق علوی برگزار شد.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرک فرهنگیان بهار توسط جوانه‌های صالحین این پایگاه، پیاده‌روی و برگزاری اردوی نیمروزه درون شهری جوانه‌های صالحین همراه با تشکیل حلقه‌های صالحین و مسابقات قرآنی، ورزشی، فرهنگی و تفریحی را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد که با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات