خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه برنامه دادگستری حمایت قاطع از نیروی انتظامی برای تامین امنیت بهتر و پایدار در گلستان است، از تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظم و امنیت در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۹۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

شعب ویژه برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده اخلال‌گران در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در دیدار فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تامین امنیت اجتماعی است و وظیفه دستگاه قضایی حمایت قاطع از ماموریت‌های پلیس است و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: موضوع امنیت در گلستان به عنوان یکی از استان‌های مقصد گردشگری مهم و حیاتی است و بنا داریم برنامه جامع  و پیشگیرانه با کمک پلیس برای ناامن کردن فضا را برای اراذل و اوباش در استان تدوین کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین شعب ویژه در دادسراها و دادگاه‌های استان برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده اراذل و اوباش هم خبر داد و گفت: به اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را مخدوش کنند و اقتصاد گردشگری استان را به خطر بیندازند، اجازه عرض اندام نخواهیم داد.

سردار سعید دادگر، فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار گفت: پلیس همیشه از حمایت دستگاه قضایی برخوردار است و تحقق اولویت ما که حفظ جان، مال و ناموس مردم است  در سایه تعامل و همدلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امکان پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها