خبرهای داغ:
مدیر کل پست استان قزوین؛

افزایش ۳۰ درصدی پست ترافیکی در استان قزوین

بخشی گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن و اصناف و افزایش کسب وکار های اینترنتی، پست ترافیکی افزایش ۳۰ درصدی را به خود دید.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۴۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

محسن بخشی مدیر کل اداره پست استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن و اصناف و افزایش کسب وکار های اینترنتی پست ترافیکی افزایش ۳۰ درصدی را به خود دید.

بخشی در رابطه با نظارت بر پخش مرغ در بازار های استان بیان کرد: اداره پست با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان کنترل دقیقی با استفاده از لیبل های هوشمند داشت که کنترل وضع به سامان بازار مرغ مزید بر علت است.

مدیر کل پست استان در رابطه با افزایش مرسولات و کم بود کد پستی (QR) در استان تاکید کرد: با توجه به اینکه افزایش مرسولات در استان از زمان همه گیری ویروس کرونا افزایش ۳۰ درصدی را به خود دیده و فقط استان قزوین دارای ۸۰۶ هزار کد (QR) و روستاهای استان دارای ۳۴۰ هزار کد (QR) است و این موضوع یکی از اصلی ترین معضلات اداره پست برای توزیع هر چه بهتر مرسولات است که امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط این مشکل به زودی مرتفع شود تا اداره پست بتواند خدمات زیبنده ای را به هم استانی ها ارائه کند.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار پرسون مبنی بر افتتاح مرکز(هاب) پستی قزوین به همدان، زنجان و البرز افزود:
اداره پست می تواند به توسعه هر چه بهتر استان کمک مضائفی کند و ایجاد هاب پستی موجب تعامل گسترده و تسریع ۲۴ ساعته در جابه جایی مرسوله ها بین استان های قزوین، زنجان، همدان و البرز خواهد شد.

مدیر کل پست پست قزوین در ادامه عنوان کرد: با افتتاح مرکز پستی در قزوین هزینه های مازاد حذف و محصولات واحد های تولیدی با حذف واسطه وبه صورت مستقیم در زمان کوتاه تری به مصرف کننده می رسد.

بخشی در آخر در رابطه با خدمات نیابتی اداره پست در قزوین تاکید کرد: ثبت نام غیرحضوری دانش آموزان در مقاطع اول، ثبت نام کارگران فصلی در سامانه فنی و حرفه ای و ارائه خدمات مالیاتی و باجه های عصرگاهی نمونه هایی از خدمات نیابتی اداره پست قزوین است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها