خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: از سال گذشته تاکنون برای حدود ۱۲۰۰ تن از زندانیان استان اشتغال زایی شده است که ۴۳۰ نفر از این تعداد اشتغال دائم در خارج از زندان داشته اند.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۴۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در دومین نشست هم اندیشی ایجاد کارگاه های اشتغال دائم زندانیان گفت: اشتغال پایدار برای زندانیان به‌ منظور پیشگیری از وقوع جرم و مهم‌ترین نیاز زندانیان استان پس از آزادی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین به اهمیت برنامه‌ریزی اشتغال زندانیان و بررسی وضعیت، فضا، امکانات بالقوه و مستعد به امر ایجاد اشتغال در زندان‌ها اشاره کرد و گفت: همکاری بیش ‌از پیش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استانی در راستای سرمایه‌گذاری در زندان‌های استان، امری ضروری است.

وی اشتغال به کار زندانیان را یک جهاد واقعی در حوزه اجتماعی دانست و افزود: دستگاه قضایی به دنبال حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان و همچنین بازسازی شخصیت زندانیان است.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: خانواده ۳ هزار نفری در زندان طی چند سال آینده وارد جامعه می شوند و هر گونه خدمت و کمک به زندانیان آرامش و آسایش جامعه را به دنبال خواهد داشت.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان در سال جاری، اظهار کرد: این مهم یکی از اهداف سازمانی بوده و امید است با حمایت مسئولان، اداره زندان‌های استان به این مهم دست یابد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تولید کنندگان و صنعتگرانی که در زمینه اشتغال زندانیان همکاری های لازم را نمودند، گفت: از سال گذشته تاکنون برای حدود ۱۲۰۰ تن از زندانیان استان اشتغال زایی شده است که ۴۳۰ نفر از این تعداد اشتغال دائم در خارج از زندان داشته و مابقی در داخل زندان مشغول فعالیت می باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها