خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان خوزستان:

جوانان ما هر چه از فرهنگ دفاع مقدس فاصله بگیرند، آسیب پذیرتر می‌شوند

سید «محمد صالحی» روحیات سردار حاجتی را متناسب با کار فرهنگی فاخر در حوزه دفاع مقدس دانست و گفت: جوانان ما هر چه از فرهنگ غنی دفاع مقدس فاصله بگیرند، آسیب پذیرتر می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۳۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
سردار سید «محمد صالحی» فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت‌شان در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کرد.

وی در ابتدای این دیدار، روحیات سردار حاجتی را متناسب با کار فرهنگی فاخر در حوزه دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: جوانان ما هر چه از فرهنگ غنی دفاع مقدس فاصله بگیرند، آسیب پذیرتر می‌شوند.

سردار صالحی افزود: اولین مبارزان دوران دفاع مقدس که با ارتش بعث عراق روبرو و درگیر شدند، پاسگاه‌های مرزی انتظامی بودند، اما آنگونه که باید به این نکته پرداخته نشده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان متذکر شد: نیروی انتظامی همچنان در فضای دوران دفاع مقدس و صیانت از امنیت و آرامش مردم به سر می‌برد و شهدای هر روز ما در نقاط مختلف نشان از رسالت جهادگونه این نیرو‌های حافظ امنیت و اقتدار است.

وی بر انجام کار مشترک فرهنگی به خصوص در حوزه کتاب، تاریخ شفاهی و انجام امورات تبلیغی حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: قصد داریم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهید سبحانی سوسنگرد را به مرکز تدوین و نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس تبدیل کنیم.

در ادامه این دیدار، سردار حاجتی بر جایگاه فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به عنوان متولی فرهنگی و ارزشی ستادکل نیرو‌های مسلح تاکید کرد و افزود: فعالیت ما در حوزه دفاع مقدس باید برای همه یگان‌های نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم به یک شکل و در یک سطح باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: باید با همکاری مشترک همه اسناد، مدارک و محتوای مربوط به یگان‌های مختلف نیروی انتظامی از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس را برای ارائه به نسل جوان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بگنجانیم تا مدیون شهدای حافظ امنیت و آسایش ملت نباشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها