کمیته امداد امام خمینی استان یزد خبر داد

توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان یزدی

مشعل چی کمیته امداد امام خمینی استان یزد در روز عید سعید غدیر ۲۹۰ هزار پرس غذای گرم و پنج هزار بسته معیشتی بین مددجویان یزدی توزیع کرد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۳۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، غلامرضا مشعل چی گفت: این نهاد در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع ۲۹۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع پنج هزار بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام کرد.

وی افزود: ارزش غذای طبخ شده برای نیازمندان در این ایام ۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در روز عید سعید غدیر خم بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: طبخ و توزیع طعام گرم بین مددجویان و مستمندان تا روز مباهله پیامبر اسلام (ص) ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مشعل اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۰۰ رأس گوسفند با مشارکت مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در قالب طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" تهیه و در روز عید سعید قربان پس از ذبح و بسته‌بندی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شد.
ارسال نظرات