خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان بیان کرد:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: برگزاری آیین‌های ماه‌های محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مانعی ندارد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۴۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
ولی اله حیاتی روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در اهواز بیان کرد: مدیریت برگزاری این آیین‌ها بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بوده و باید کمیته محرم و صفر ذیل این قرارگاه تشکیل شود.

وی افزود:پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، باید برای خوزستان بومی‌سازی شود تا بتوانیم در سراسر استان آیین‌های محرم و صفر را فارغ از رنگبندی به خوبی و با درصد بالای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم و منشا شیوع بیماری نشود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه شرایط استان از نظر شیوع کرونا بسیار شکننده است گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان بسیار کاهش یافته و استان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه ویروس دلتا در کشور و استان بسیار گسترده شده و روند بیماری و بستری‌ها در حال افزایش است لذا مردم باید از نشست خانوادگی و تردد درون و برون شهری پرهیز کنند.

حیاتی بیان کرد: اولویت نخست ما نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی است و همه دستگاه‌ها باید این موضوع را جدی گرفته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: مسایل مربوط به مرکز استان از جمله رسیدگی به طرح غربالگری شهید سلیمانی باید از سوی فرمانداری اهواز به طور جدی پیگیری شود تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه کنترل مرزهای دریایی و زمینی استان همچنان به قوت خود باقی است گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی باید به شدت برقرار باشد همچنین لازم است که پشتیبانی بیشتری از طرح شهید سلیمانی به عمل آمده و این طرح با قدرت پیگیری شود.

وی افزود: اطلاع رسانی در زمینه کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام بسیار ضروری است همچنین لازم است که نیروی انتظامی خوزستان کنترل شدیدتری بر مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی داشته باشد.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها