خبرهای داغ:

اهدای ۶۱ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر اندیمشک

مراسم اهدای ۶۱ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر اندیمشک با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۵۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
مراسم اهدای پنل خورشیدی به عشایر فاقد برق با حضور جهانگیری فرماندار اندیمشک، موسوی مدیر کل امور عشایر خوزستان، جمعی از مدیران برق استان و تعدادی از عشایر برگزار شد.

فرماندار اندیمشک گفت: به منظور بهره‌مندی عشایر شهرستان از نعمت روشنایی برق تعداد ۶۱ دستگاه پنل خورشیدی تولید برق به عشایر منطقه الوار گرمسیری اهدا شد.

او با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) که عشایر ذخایر انقلاب اسلامی هستند بیان داشت: نقش مهم عشایر همواره در طول انقلاب اسلامی نقشی موثر بوده و اوج آن در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بوده است

جهانگیری افزود: خدمت کردن به مردم یکی‌از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، چون جمهوری اسلامی برا اساس مردم پایه گذاری شده و، وابسته به مردم بوده و دغدغه روستایان و عشایر به حق است و مدیران باید در کنار مردم باشند و با توجه به خشکسالی موجود باید مشکلات کمبود علوفه دامداران برطرف شود.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و با همکاری امور عشایر و اداره برق امروز با اهدا پنل‌های خورشیدی خدمت بزرگی به عشایر صعب‌العبور شهرستان که امکان اتصال برق وجود ندارد ارائه شد

این مقام مسئول تصریح کرد: طی چند سال اخیر در حوزه روستای و عشایر شهرستان اقدامات بسیار موثری در حوزه آب، برق، راهداری صورت گرفته است.

موسوی مدیر کل امور عشایر استان خوزستان با بیان اینکه پنل‌های خورشیدی تحول بزرگی برای عشایران است گفت: مبلغ پنل‌های خورشیدی ۱۰ میلیون تومان است که ۹۱ درصد آن را دولت پرداخت و ۹ درصد آن را نیز عشایر پرداخت می‌کنند این پنل‌های خورشیدی قابلیت همزمان روشنایی ۵ لامپ و شارژ ۲ موبایل را دارند

او افزود: به دامداران عشایر جهت تامین علوفه دام خود تسهیلات پرداخت می‌شود و بهرمندی مناسب عشایر از خدمات درمانی در دستور کار است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها