ايجاد ٦٣٦ فرصت شغلي جديد براي مددجويان كميته امداد در زنجان

زنجان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با بستر سازی، مساعدت، سرمایه گذاری و پشتیبانی سوی کمیته امداد استان ۶۳۶ فرصت شغلی جدید برای مددجویان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۵۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
هدایت صفری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: برای تحقق اهداف و رسالت این نهاد در حوزه توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف، ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب از اولویت‌های کاری کمیته امداد استان است.
 
ايجاد ٦٣٦ فرصت شغلي جديد براي مددجويان كميته امداد در زنجان

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات اشتغالزایی به خانواده‌های تحت حمایت در قالب ۲ کلان پروژه راهبری شغلی و هدایت شغلی انجام می‌شود، اظهار داشت: با همین نگاه فضای کسب و کار و فعالیت در رشته شغلی مورد علاقه و دارای مهارت برای خانواده‌های تحت حمایت به منظور فراهم کردن زمینه توانمندسازی و خروج توانمند شده از چرخه حمایتی پی گیری می‌شود.

صفری توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت را یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: بر همین اساس برنامه ریزی شده است تا پایان سال جاری بیش از پنج هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی برای جامعه هدف سایر اقشار نیازمند استان ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: هم اکنون تعداد ۲۶ هزارو ۳۹۰ خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
ارسال نظرات