خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

کشف بیش از ۲۲ تن سیمان احتکار شده در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۲۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیمان احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۵۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کشف بیش از ۲۲ تن سیمان احتکار شده در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و همچنین مبارزه و پیشگیری از پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سیمان احتکار شده در یکی از مناطق شهرستان فامنین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و با همراهی کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از آن، ۲۵۰ کیسه سیمان ۵۰ کیلویی و ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلیویی سیمان درمجوع ۲۲  تن و ۵۰۰ کیلوگرم احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه در این عملیات را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات