خبرهای داغ:
شکوهی از افزایش ۱۰۰ درصدی وام قرض‌الحسنه اشتغال ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

محمدرضا شکوهی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: رفع مشکل بیکاری ایثارگران یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان بنیاد است و لذا در رفع آن از راهکارهای مختلفی بهره می‌گیرند.

وی افزود: پرداخت وام قرض‌الحسنه اشتغال از جمله راهکارهای مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در رفع مشکل بیکاری و توسعه شغلی فرزندان شهدا و ایثارگران بوده و تاکنون نیز نتایج مثبتی داشته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه وام قرض‌الحسنه اشتغال ایثارگران در سال گذشته با کارمزد 4 درصدی، 500 میلیون ریال بوده است، گفت: این وام در سال جاری با افزایش 100 درصدی به یک میلیارد ریال رسیده است.

شکوهی افزود: فرزندان، برادران و خواهران شهدا و فرزندان آزادگان و جانبازان 25 درصد به بالا که بیکاری آنها در سیستم سجایا فاقد بیمه، شغل و درآمد ثبت شده باشد، مشمول دریافت این وام می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: ایثارگران جهت دریافت وام یاد شده به محل پرونده شهرستان خود مراجعه کنند و یا به صورت اینترنتی با وارد شدن در سایت ایثار قزوین – سامانه برخط، درخواست‌شان را الکترونیکی ارائه دهند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها