خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

مبارزه با مراکز فساد و مفسد با حضور اثرگذار رسانه‌ها محقق می‌شود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر مطالبه‌گری اصحاب رسانه‌ها گفت: تاکید رهبری این است که با فساد و مفسد برخورد کنیم که با حضور اثرگذار رسانه‌ها محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۳۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
مبارزه با مراکز فساد و مفسد با حضور اثرگذار رسانه‌ها محقق می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در همایش روز خبرنگار در اردوگاه ابوذر همدان ضمن تبریک روز خبرنگار، گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و یارانش و سالروز عملیات مرصاد و تقدیر از اصحاب رسانه در ایام انتخابات، اظهار داشت: اصحاب رسانه در انتخابات کمک کردند و پای کار آمدند تا اینکه یک حماسه جدید خلق شد.

وی افزود: تا یک هفته قبل از انتخابات ۱۴۰۰ تمام نظرسنجی‌ها حاکی از حضور ۲۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی بود، اما صحبت‌های رهبری در روز‌های آخر باعث شد مردم پای کار بیایند و یک حماسه بزرگ را رقم زدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: آمریکایی‌ها سه راهبرد را تعریف کرده بودند اول اینکه بتوانند در این انتخابات فردی که متمایل به غرب است روی کار بیاید، دوم اینکه برای زیرسوال بردن نظام جمهوری اسلامی مشارکت حداقلی باشد و سوم اینکه وضعیت را در کشور ناامن کنند که در این سه راهبرد به طور قطع شکست خوردند و برای اولین بار یک رئیس جمهور انقلابی به تمام معنا روی کار آمد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها دنبال این بودند که حضور حداقلی باشد، اما حضور گسترده مردم در این انتخابات بسیار معنادار بود.

سردار مجیدی در خصوص امنیت در انتخابات یادآور شد: در موضوع امنیت حدود ۳۵۰ گروه وارد کشور شدند تا در کشور عملیات انجام دهند و قبل از اینکه بخواهند کوچک‌ترین اقدامی انجام دهند ۲۷۰ نفر از آن‌ها دستگیر شد و انتخابات ۱۴۰۰ در امن‌ترین شرایط برگزار شد.

وی با تأکید بر مطالبه‌گری اصحاب رسانه‌ها ابراز داشت: در دوره جدید دولت از شما اصحاب رسانه بسیار انتظار داریم و در بیانات رهبری هم همین مورد وجود دارد و باید زمینه وفاق را فراهم کرد که زمینه آن به دست شما خبرنگاران اتفاق خواهد افتاد و تاکید رهبری این است که با فساد و مفسد برخورد کنیم که با حضور اثرگذار رسانه‌ها محقق می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شما می‌توانید به عنوان رسانه راه‌گشا و تعیین‌کننده باشید، ادامه داد: باید مراکز فساد را بشناسید و با مفسد برخورد کنید.

وی عنوان کرد: امروز باید توان مضاعفی بگذاریم برای اینکه دولت منتخب بتواند به اهداف خود به خصوص به شعار‌هایی که در انتخابات گفته شد، عمل کند و آنچه مهم بوده این است که در شرایط مشکلات اقتصادی اگر هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها ایجاد نشود باز ما مشکل پیدا می‌کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه هم‌افزایی بین سه قوه به وجود آمده است، گفت: امام (ره) و رهبری می‌فرمایند ماحصل انقلاب اسلامی باید نتیجه‌اش این باشد که ما زمینه‌سازی برای ظهور انقلاب حضرت مهدی (عج) را فراهم کنیم و اگر بخواهیم این کار بزرگ را انجام دهیم خیلی برنامه‌ها باید پیش رو داشته باشیم؛ امروز این دولت تازه نفس را باید همراهی کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

*ضرورت تبیین فرهنگ مقاومت و شهادت توسط رسانه‌ها
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات مرصاد عنوان کرد: گمان رژیم بعثی بر این بود که جمهوری اسلامی ایران از روی ضعف قطعنامه را پذیرفته است بنابراین اقدام به طرح‌ریزی و انجام عملیاتی علیه کشور ما از جنوب و غرب کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به حضور شهید حاج میرزامحمد سلگی در قرارگاه شهید شهبازی وسازماندهی نیرو‌ها توسط ایشان تصریح کرد: منافقین قصد داشتن طی ۴۸ ساعت به تهران برسند، اما لشکر انصارالحسین (ع) مانع از حرکت آنان شد.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ مقاومت و شهادت توسط رسانه‌ها، عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند.

در پایان این مراسم از تعدای از رسانه‌ها و مدیران رسانه و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات