سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام‌ گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری باید در مرحله نخست به گفتمان و سپس به مطالبه عمومی آحاد مردم از مسئولان تبدیل شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۶۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست تخصصی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع منشوری جامع از سوی مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: این بیانیه که در ارتباط با سه مقطع زمانی پیش از انقلاب، چهل سالگی انقلاب و چشم انداز انقلاب خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان انتشار یافته تنها برای امروز و امسال نیست، بلکه ابعاد و اثرات این نامه بدون شک در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه آنچه برای عموم مردم و دلسوزان این نظام و انقلاب ضرورت دارد، مطالبه گری بندها و موارد این منشور است، تاکید کرد: تجربه چهل سال گذشته نشان داده هر کجا مردم در صحنه بوده حضور پر رنگ آنها به تسریع و تحقق امور کمک کرده و نسخه شفابخش مشکلات بزرگ و کوچک بوده است.

چراغی پور یادآور شد: همه گروه ها و دستگاه ها باید در جهت تبیین، تحلیل، تجویز، ترویج و تحقق گام های عملیاتی این سند درخشان ۴۰ سالگی انقلاب قدم بردارند.

وی بیان کرد: در این راستا برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت های و ایام الله انقلاب اسلامی به عنوان شعائر نظام اسلامی همواره باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان متولی اصلی اجرای این برنامه ها و مناسبت ها بی تردید جایگاه ویژه و رسالتی عظیم و خطیر بر عهده دارد.

۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل است.

ارسال نظرات