تعمیق ارزش‌های والای انقلاب هدف شورای هماهنگی تبلیغات است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۰۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در پیامی با تبریک ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عملکرد این نهاد انقلابی در استان را درخشان دانست و بیان کرد: ۱۲ مرداد سالروز تاسیس نهاد مردمی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از نهادهای کهن و پرسابقه نظام است.

وی افزود: این نهاد مقدس بعنوان متولی اصلی برگزاری مراسم‌ها، مناسبت‌ها و ایام الله انقلاب اسلامی در طول چهل و یک سال سپری شده از عمر خود همواره در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کرده و عملکرد درخشانی داشته است.

نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: هرجا مردم در صحنه بوده اند انقلاب اسلامی که برآمده از اعتقادات عمیق و اراده راسخ ملت نسبت به دستاوردهای ارزشمند این نهضت شکوهمند بوده ، پویا و با نشاط به حرکت خود ادامه داده و بی تردید حفظ و تداوم این نهضت شکوهمند و الهی نیز نیازمند حضور مستمر و مشارکت مردم در صحنه های مهم و حساس است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است و رسالت اصلی این شورا یادآوری و زنده نگهداشتن ایام الله و مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی را عهده دار بوده که نقش موثری در راستای فرهنگ سازی مناسبت ها و جریانات انقلابی ایفا می کند.

وی با تبریک سالروز تاسیس این نهاد مردمی و تاثیرگذار گفت: از تلاش های خالصانه اعضا و دست اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی در کشور به ویژه در استان مرزدار و ولایت محور ایلام صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات این نهاد مقدس را از خداومند منان مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات