امام جمعه موقت ایلام:

رفع مشکلات معیشتی مطالبه مردم از دولت سیزدهم است

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه رفع مشکلات معیشتی مطالبه مردم از دولت سیزدهم است، گفت: تنها راه برون‌ رفت از مشکلات کنونی توجه و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۶۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: هر جا و هر زمانی که بر اساس فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل شد، نظام و انقلاب به عزت و سعادت رسید و مشکلات برطرف و هرکجا دور شدیم با مشکل برخورد کردیم.

امام‌جمعه موقت ایلام گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی در بخش‌های مختلف کشور توجه و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری باید براساس راهبردهای گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است، برای رفع مشکلات کشور برنامه ریزی کند، گفت: رفع مشکلات معیشتی مطالبه مردم از دولت سیزدهم است.

مرادبیگی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات اخیر مقام‌معظم رهبری، دولت جدید تکیه به شعار سال، رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را در اولویت نخست خود قرار دهد.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید شبانه روز تلاش کند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را سامان دهد، بیان کرد: رونق تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم است.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام به برگزاری آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم با ولایت‌مداری در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به سوی خط مقدم نبرد حق علیه باطل شتافتند.

وی در پایان با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به افکار عمومی بسیار مهم و ارزشمند است و خبرنگاران با اطلاع‌رسانی سریع و صحیح وقایع، پیشگام ایجاد روشنگری و تحول در جامعه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار