خبرهای داغ:
شاهرود_نشست دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۰۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
عملکرد خوب و رو به رشد اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست که رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان سمنان، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان و جمعی از فارغ التحصیلان و نمایندگان اعضای اتحادیه در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد، حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی، عملکرد اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان شاهرود را در شاخص‌های کمی و کیفی بسیار خوب و رو به رشد قلمداد کرد و آن را حاصل فهم خوب تربیتی مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دانست که با درک جایگاه تشکل‌های دانش آموزی توانسته اند زمینه و ظرفیت لازم را برای جذب و فعالیت دانش آموزان علاقه‌مند فراهم نمایند.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی و هیئت همراه، رسالت مهم اتحادیه را نیروسازی بر مبنای ارزش‌های انسانی، اسلامی و ملی برشمرد و بر جریان سازی در مدارس از طریق ارتباط گیری موثر اعضای تشکل‌ها با سایر دانش آموزان تاکید کرد.
محمدرضا عرب پور مسئول اتحادیه انجمن‌های استان، خروجی اتحادیه انجمن‌های اسلامی را در سطح استان و به ویژه شهرستان شاهرود بسیار خوب توصیف کرد و بر لزوم پیگیری مشکل کمبود اعتبارات مالی در راستای تقویت اتحادیه‌ها و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی تاکید کرد.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی را جزئی از بدنه آموزش و پرورش برشمرد و تاکید کرد: علیرغم هویت مستقل تشکل‌های دانش آموزی در انجام فعالیتها، وجود هم افزایی با دستگاه آموزش و پرورش یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.
مصطفی صدیقی مسئول اتحادیه انجمن اسلامی شاهرود نیز ضمن ارائه گزارش جامع فعالیت‌های اجتماعی، تربیتی و علمی اتحادیه، خواستار تخصیص یک مکان ثابت به این مجموعه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها