معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه کربلامطرح کرد

کاهش چشمگیر مصرف انرژی با اجرای طرحی از اصلاح الگوی مصرف در سپاه

ساری-معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه کربلا گفت:اجرای طرحی از اصلاح الگوی مصرف باعث کاهش بسیار چشمگیری در مصارف انرژی شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۱۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کاهش چشمگیر مصرف انرژی با اجرای طرحی از اصلاح الگوی مصرف در سپاه
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ رمضانپور معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه کربلا  با مهندس بیگلریان مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران دیدار کرد.

در این دیدار سرهنگ رمضانپور با اشاره به اینکه  سپاه کربلا در اصلاح الگوی مصرف انرژی بسیار مصمم و جدی است، گفت: سپاه کربلا با اتخاذ تدابیر در تاسیسات و همچنین فرهنگ سازی در بین کارکنان، از سال‌های گذشته تا کنون نسبت به اصلاح الگوی مصرف انرژی در عرصه‌های گاز، برق و همچنین در مصرف آب مصمم است و با جدیت بر عملکرد رده‌ها نظارت دقیق دارد.

 معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه کربلا از اجرای طرح‌های موفق در تنظیم و بروزرسانی عملکرد موتورخانه‌ها، بهره برداری مناسب از ژنراتور‌ها و اقدامات زیربنایی در تاسیسات ساختمان‌های جدید بر اساس استاندارد‌های روز و ابلاغیات سپاه کل هم اشاره کرد و افزود: این طرح موفق باعث کاهش بسیار چشمگیری در مصارف انرژی شد.

سرهنگ رمضانپور خاطرنشان کرد: داشتن اطلاعات دقیق از رده‌های سازمانی بر نظارت و اشراف سازمانی در اصلاح الگوی مصرف که از فرمایشات موکد فرماندهی معظم کل قواست بر عملکرد موفق سازمان در این عرصه تاثیر مستقیم خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها